Wet op het financieel toezicht
Service- en informatiegesprekken m.b.t. financiële diensten
Wet op het financieel toezicht
Service- en informatiegesprekken m.b.t. financiële diensten
Financieel dienstverleners hebben de verplichting om hun klantenportefeuille actief te beheren, klanten goed te informeren en te voldoen aan de zorgplicht. Onze (financiële) wereld verandert in een rap tempo, denk aan de hypotheekrentes, aflossingsvrije problematiek, kwetsbare verzekeringspolissen, vermogensopbouw, pensioen en inkomensvraagstukken, etc. Wij ondersteunen onze opdrachtgevers door leads en klanten proactief te informeren en te begeleiden, met als hogere doel om er tevreden totaalklanten van te maken. Tevens verrijken wij de data van uw portefeuille inzake KYC.
+ Service en informatiegesprekken voor uw klantenportefeuille
+ Leads en klanten opvolgen tot gekwalificeerde afspraak voor uw adviseur
+ High-end service door onze hbo+ en Wft-medewerkers
+ Inbound, outbound en dataverrijking (KYC) in een beveiligde omgeving
Nadat BinckBank de effectenmarkt openbrak, Brand New Day de pensioenmarkt, is het nu de beurt aan Flynck om de telesales markt open te breken. Flynck stelt het aangaan van de relatie met klanten centraal, in plaats van een korte termijn ’transactie’.
+ Service en informatiegesprekken voor uw klantenportefeuille
+ Leads en klanten opvolgen tot gekwalificeerde afspraak voor uw advisteur
+ Opgeleide hbo+ en WFT medewerkers
+ Inbound, outbound en dataverrijking (KYC)
Stuur ons een bericht