Wet op het financieel toezicht

Service- en informatiegesprekken m.b.t. financiële diensten

Wet op het financieel toezicht

Service- en informatiegesprekken m.b.t. financiële diensten

Financieel dienstverleners hebben de verplichting om hun klantenportefeuille actief te beheren, klanten goed te informeren en te voldoen aan de zorgplicht. Onze (financiële) wereld verandert in een rap tempo, denk aan de hypotheekrentes, aflossingsvrije problematiek, kwetsbare verzekeringspolissen, vermogensopbouw, pensioen en inkomensvraagstukken, etc. Wij ondersteunen onze opdrachtgevers door leads en klanten proactief te informeren en te begeleiden, met als hogere doel om er tevreden totaalklanten van te maken. Tevens verrijken wij de data van uw portefeuille inzake KYC.

+ Service en informatiegesprekken voor uw klantenportefeuille

+ Leads en klanten opvolgen tot gekwalificeerde afspraak voor uw adviseur

+ High-end service door onze hbo+ en Wft-medewerkers

+ Inbound, outbound en dataverrijking (KYC) in een beveiligde omgeving

Nadat BinckBank de effectenmarkt openbrak, Brand New Day de pensioenmarkt, is het nu de beurt aan Flynck om de telesales markt open te breken. Flynck stelt het aangaan van de relatie met klanten centraal, in plaats van een korte termijn ’transactie’.

+ Service en informatiegesprekken voor uw klantenportefeuille

+ Leads en klanten opvolgen tot gekwalificeerde afspraak voor uw advisteur

+ Opgeleide hbo+ en WFT medewerkers

+ Inbound, outbound en dataverrijking (KYC)

Inbound, outbound en dataverrijking (KYC) in een beveiligde omgeving

Inbound, outbound en dataverrijking (KYC) in een beveiligde omgeving

* Flynck adviseert niet in financiële producten

Stuur ons een bericht

Snel contact

Bedankt voor je bericht. Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wij maken graag eens kennis om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen