Klantenservice

Het creëren van ambassadeurs en maximale klanttevredenheid

Inbound support

Het creëren van ambassadeurs en maximale klanttevredenheid

Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten ambassadeurs worden? Heel simpel, persoonlijke service door hbo+ personeel, geen wachtrijen en ouderwets hard lopen voor de klant.

Wij leiden onze hbo+ medewerkers op, zodat zij met volledige kennis over uw diensten en producten, uw klanten uitstekende service verlenen. Onze medewerkers kenmerken zich door hun zelflerend vermogen en op hoog niveau levelen met de klant. Vragen worden snel, adequaat en klantvriendelijk opgelost. Door ons DNA is het mogelijk dat Flynck aanvullende commerciële kansen behandelt en binnenkomende leads opvolgt tot tevreden klant.

+ Contactcenter- & supportwerkzaamheden van 9:00 tot 21:00 uur

+ Eerstelijns support door hbo+ medewerkers

+ Omnichannel klantenservice gebaseerd op persoonlijk contact

+ Real time inzage alle klantcontactmomenten in beveiligde omgeving

Wij leiden onze hbo+ medewerkers op, zodat zij met volledige kennis over uw diensten en producten, uw klanten uitstekende service verlenen. Onze medewerkers kenmerken zich door hun zelflerend vermogen en op hoog niveau levelen met de klant. Vragen worden snel, adequaat en klantvriendelijk opgelost. Door ons DNA is het mogelijk dat Flynck aanvullende commerciële kansen behandelt en binnenkomende leads opvolgt tot tevreden klant.

+ Contactcenter- & supportwerkzaamheden van 9:00 tot 21:00 uur

+ Eerstelijns support door hbo+ medewerkers

+ Omnichannel klantenservice gebaseerd op persoonlijk contact

+ Real time inzage alle klantcontactmomenten in beveiligde omgeving

Eerstelijns support door hbo+ medewerkers

Eerstelijns support door hbo+ medewerkers

Stuur ons een bericht

Bedankt voor je bericht. Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wij maken graag eens kennis om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen