Klantenservice
Het creëren van ambassadeurs en maximale klanttevredenheid
Inbound support
Het creëren van ambassadeurs en maximale klanttevredenheid
Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten ambassadeurs worden? Heel simpel, persoonlijke service door hbo+ personeel, geen wachtrijen en ouderwets hard lopen voor de klant.
Wij leiden onze hbo+ medewerkers op, zodat zij met volledige kennis over uw diensten en producten, uw klanten uitstekende service verlenen. Onze medewerkers kenmerken zich door hun zelflerend vermogen en op hoog niveau levelen met de klant. Vragen worden snel, adequaat en klantvriendelijk opgelost. Door ons DNA is het mogelijk dat Flynck aanvullende commerciële kansen behandelt en binnenkomende leads opvolgt tot tevreden klant.
+ Contactcenter- & supportwerkzaamheden van 9:00 tot 21:00 uur
+ Eerstelijns support door hbo+ medewerkers
+ Omnichannel klantenservice gebaseerd op persoonlijk contact
+ Real time inzage alle klantcontactmomenten in beveiligde omgeving
Wij leiden onze hbo+ medewerkers op, zodat zij met volledige kennis over uw diensten en producten, uw klanten uitstekende service verlenen. Onze medewerkers kenmerken zich door hun zelflerend vermogen en op hoog niveau levelen met de klant. Vragen worden snel, adequaat en klantvriendelijk opgelost. Door ons DNA is het mogelijk dat Flynck aanvullende commerciële kansen behandelt en binnenkomende leads opvolgt tot tevreden klant.
+ Contactcenter- & supportwerkzaamheden van 9:00 tot 21:00 uur
+ Eerstelijns support door hbo+ medewerkers
+ Omnichannel klantenservice gebaseerd op persoonlijk contact
+ Real time inzage alle klantcontactmomenten in beveiligde omgeving
Stuur ons een bericht